Lekkerbly Chalet Gastehuis
Jou gasheer
Kyk 'n bietjie na die gasheer se rekord.
4.1/5
Heleen Geverifieer
Eiendomme 1
Resensies 37
Jaar gelys 11
Opsomming van Resensie
Eugene P - Apr 2023
Algehele gradering
Ek sal aanbeveel hulle belê in 'n nuwe matras vir eenheid 11.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Goeie middag Mnr. Baie dankie vir u terugvoer oor u verblyf by ons. Ons is jammer om te verneem dat die matras nie volgens u standaard was nie. Ek sal beslis die bed omruil met 'n ander chalet se bed. Die bed is egter net 3 maande oud en ek sal in die toekoms nie weer daai maak aankoop nie. Ons vra groot onverskoning vir u ongerief. In verband met die ander gaste wat geraas het, vra ons ook nederig omverskoning. Ek het aan hulle firma terugvoer gegee oor hulle gedra, en glo dit sal nie weer in die toekoms gebeur nie. Daaroor vra ons ook nederig omverskoning. Kan ons dalk vir u 'n gratis nag aanbied om te vergoed vir u ongerief? Daar is duidelike reels wat hulle nie nagekom het nie. Vriendelike groete Heleen
Altus P - Mrt 2022
Algehele gradering
Gerieflik en stil.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie Altus, ons hoop om jou weer eendag hier te ontvang
Ivy M - Des 2021
Algehele gradering
Peaceful.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Good afternoon,
Thank you for your review and we hope to see you in the future again.
Marlize W - Sep 2021
Algehele gradering
Baie netjiese plek, veilig en rustig.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie vir jou terugvoer Marlize. Ons is jammer oor die ongerief. Die waaier was nie ingeprop nie, aangesien die lugversorger daar is en mense nie meer die waaier gebruik nie. Ons is jammer oor die verstopte drein en gee onmiddelik aandag daaraan. Dankie ook vir goeie review.
San-mari K - Des 2019
Algehele gradering
Rustig. Mooi. Skoon.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie vir u terugvoer San-Mari.
Ons streef altyd daarna om slegs die beste te lewer vir ons kliente.
Eckhardt D - Apr 2019
Algehele gradering
Goed en gerieflik, maar kan verbeter op detail rakende die aircon, WiFi, ens.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Goeie middag,
Dankie vir u terugvoer. Ons het nou sopas die aircon en die fan getoets en beide is in werkende toestand. Miskien het gaste die prop agter die bed uitgetrek, dit is hoekom die aircon en fan nie gewerk het nie. Ek weet alle aircons se knoppies werk nie presies dieselfde nie, en dit kan dalk ook 1 rede wees. Saterdag was die internet heeldag af, aangesien Telkom aan die drade gewerk het. Daarvoor vra ons groot omverskoning.
Ons vra omverskoning oor bovermelde tekorte
Jorita V - Jan 2019
Algehele gradering
Nie wat ons verwag het nie.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Goeiemiddag,
Ek is werklik jammer om te verneem die gaste was nie tevrede met ons plekkie nie. Ons was ongelukkig nie tuis toe hulle aangemeld het nie, maar my kleinseun het aan hulle die chalet gewys. Met ons terugkeer van die dorp af, het ek persoonlik gaan navraag doen of hulle tevrede is en of hulle iets kort. Daar was nooit 'n klagte by die kantoor ingedien dat hulle ontevrede is nie. Indien dit die geval sou wees, sou ons uit ons pad gaan om hulle verblyf so aangenaam as moontlik te maak. Ons vra weer omverskoning.
Ida J - Jul 2018
Algehele gradering
As die hoender gaan, sal ek weer gaan.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Beste Ida,
Baie dankie vir u terugvoer.
Ek vra groot om verskoning vir die hoender se kraai, maar dit is ongelukkig nie ons hoender nie. Ek het al meer as een keer die bure versoek om ontslae te raak van die hoenders, maar sonder sukses.
Dit is 'n selfsorgeenheid en ons plaas slegs met aankoms koffie ens. U was egter welkom om ons te nader vir meer koffie ens. wat ons met graagte sou verskaf.
Ons bied weereens ons verskoning aan vir die ongerief.
Elisma O - Jul 2018
Algehele gradering
Voorreg gewees!
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie vir julle positiewe terugvoer, Louis. Dit was voorwaar vir ons 'n groot voorreg om julle hier by ons te kon ontvang. Julle kuiertjie in die ontspanning area die laaste aand, was vir ons net so genotvol as vir julle. Hoop om julle in die toekoms weer te sien.
Heinrich H - Mrt 2018
Algehele gradering
Baie gemaklik.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie Heinrich, vir jou positiewe terugvoer. Ons streef altyd daarna om nog beter diens te lewer. Ons hoop ons kan weer van diens wees in die toekoms.
Vriendelike Bosveld-groete
Heleen
Alwine E - Okt 2017
Algehele gradering
Vriendelike diens en heerlike nagrus.
Anonieme gas - Okt 2017
Algehele gradering
Charlotte C - Aug 2017
Algehele gradering
Onder standaard.
Frikkie P - Aug 2017
Algehele gradering
Ons het heerlik gebly, die eenhede was netjies en skoon.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie vir u positiewe terugvoer
Bets K - Aug 2017
Algehele gradering
Beslis die moeite werd.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie Bets, ons streef altyd daarna om uitstekende diens vir ons kliënte te gee en sal beslis 'n ekstra myl loop om dit vir almal te doen. Dankie vir jou positiewe terugvoer.
Johann V - Aug 2017
Algehele gradering
Dit was heerlik, gasvry en wonderlike kuier. Baie dankie.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie Johann. Dit was heerlik om julle hier te kon hê. Ons het as vreemdelinge bymekaar gekom en as groot vriende, al amper familie uit mekaar gegaan. Baie dankie die kuiertjies was heerlik.
Renet K - Jan 2017
Algehele gradering
Skoon, fantastiese verblyf.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie Renet.
Ons probeer altyd om ons dienste te verbeter.
Jaco M - Okt 2016
Algehele gradering
Lekker verblyf. Goed geleë.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie Jaco ons streef daarna om altyd ons beste te lewer.
Ronel T - Okt 2016
Algehele gradering
Rustige, stil omgewing met baie skoon en netjiese kamer.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie, ons streef altyd om beter diens te lewer.
Henk O - Aug 2016
Algehele gradering
Beslis nie vyfster gehalte nie.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Daar word daaglike 1 sepie per kamer uitgesit en nie in die badkamer soos wat beweer word nie, maar wel op die handdoeke wat op die bed lê. Die seep hou 'n persoon vir ten minste 4 wasse. Die Chalet is 'n selfsorg eenheid. Die badkamer is standaard grootte soos wat enige chalet se badkamer is. Dit is 5 vk.meter. Die dame het gesê hulle drink baie koffie en ek het aangebied om vir hulle meer te gee, indien hulle meer sou verlang. Sy het nooit na die kantoor gekom om ekstra koffie of tee te kom vra nie, soos ek hulle versoek het, indien hulle iets nodig sou kry. My woorde aan haar was, "kom asseblief na die kantoor indien u iets verlang of iets is nie reg nie". Ek voel dat indien jy 'n selfsorg-eenheid bespreek jy jou eie koffie en tee moet verskaf, maar ten spyte daarvan het wel elke dag wat hulle hier was, 2 koffies, tee en melkies per persoon uitgesit het, met suiker, wat ons nie nodig het om te doen indien dit selfsorg is nie. Die mense het dadelik, nadat hulle hier aangekom het, gery om na die Kaboemfees toe te gaan. Ek was persoonlik in die badkamer en het nou weer so pas gaan kyk. Daar is niks fout met die matte in die badkamer nie en dit is skoon en heel. Ek slaap gereeld in gastehuise en hotelle en het nog nooit gebottelde water gekry nie. Hoekom het hulle dit nie versoek teen 'n prys nie. Daar is wel water in waterbottels in die yskas se deur wat daagliks vars uit ons boorgate gevul word. Ons het skaars die gaste gesien want hulle het in en uit beweeg gedurende die naweek. Ek voel dit is erg onregverdig om op hierdie blad te kla as hulle nie persoonlik met ons kom gesels het nie. Hulle het baie vrolik hier opgedaag en ek het aangeneem alles is reg, aangesien hulle in 'n baie vrolike buie was. Ek het nog die 3de paartjie wat hier saam met hulle gekom het, na 'n ander chalet geskuif aangesien ek gemerk dat een van die persone 'n bad in plaas van 'n stort sou nodig kry. Ek het hulle in 'n familie eenheid gesit teen geen ekstra koste nie. Volgens my is hierdie kommentaar van die gas ongevraagd en sal ek dit verkies indien sy my sal skakel sodat ek haar werklike klagtes kan aanhoor.
Andrew M - Jan 2016
Algehele gradering
Goeie fasiliteit!
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Baie dankie ons help graag altyd waar ons kan.
Daleen D - Sep 2015
Algehele gradering
Opknapping nodig.
Lekkerbly Chalet Gastehuis se terugvoer
Ongelukkig kan ek nie instaan vir 'n ander persoon se hoenders wat kraai nie. Ons het al ons bure herhaaldelik versoek om ontslae te raak van die hoenders, maar ongelukkig wil hulle nie. As ek die gas se van kan kry sal ek weet in watter eenheid hulle geslaap het. My eenhede is groter as die normale gastehuise wat net 'n kamer het. My eenhede het 'n kamer met 'n aparte badkamer asook 'n aparte kombuis. Die totale vloer oppervlakte is 50vkm. wat volgens my redelik groot is in vergelyking met net 'n kamer wat ongeveer 15 vkm is.
Dawie B - Sep 2015
Algehele gradering
Baie aangenaam en netjiese woonstel.
Marietjie S - Jun 2015
Algehele gradering
Uitstekende diens en wonderlike gasvryheid!
Melt M - Mei 2015
Algehele gradering
Een aand oorgeslaap.
Lees meerMonique J - Mrt 2015
Algehele gradering
Was rustig en gemaklik.
Andre S - Nov 2014
Algehele gradering
Net te kort!
Susan D - Okt 2014
Algehele gradering
Nog oorgeslaap - slaapplek was goed ingerig.
Corni B - Aug 2014
Algehele gradering
Ons het tuisgegaan in een van die chalets wat pragtig is. Die gasvrou en -heer is baie aangename mense.
Ampie L - Jul 2014
Algehele gradering
Baie gerieflik en lekker!
Gerhard C - Jul 2014
Algehele gradering
Aangenaam en baie vriendelike diens!
Annemarié J - Jun 2014
Algehele gradering
Baie lekker, gerieflik, gasvry, behulpsaam.
Elsabe M - Mei 2014
Algehele gradering
So-so.
Raleen J - Mrt 2014
Algehele gradering
Die ontvangs was goed en alles was skoon. Ongelukkig was die matras nie op standaard nie.
Johan W - Mrt 2014
Algehele gradering
Goeie waarde en lekker geslaap!
Liezl S - Des 2013
Algehele gradering
Skoon, maar oud en afgeleef.
Mardine M - Nov 2013
Algehele gradering
Ons was 'n groot groep en als was goed.
- Gratis kansellasie tot 1 week voor jou verblyf!
- Kapasiteit: 22 persone
-
Inkloktyd: 14:00 tot 21:00
Uitkloktyd: 10:00 - Adres: Rupertstraat 10, Nylstroom, Modimolle, 0510, Limpopo
- Alle ouderdomme is welkom